Polityka zwrotów i reklamacji

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejsza polityka zwrotów i reklamacji określa zasady dotyczące zwrotów i reklamacji usług świadczonych przez Usługi Projektowo-Szkoleniowe „PRO-STAR" sp. z o.o (dalej: "Usługodawca") za pośrednictwem strony internetowej https://akademia-podatkowa.pl.

1.2. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby świadczone usługi spełniały najwyższe standardy jakości.

2. Polityka zwrotów

2.1. Ze względu na charakter świadczonych usług, polegających na natychmiastowym udostępnieniu treści cyfrowych (testów na doradcę podatkowego) po dokonaniu płatności, prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone.

2.2. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że po opłaceniu dostępu i otrzymaniu natychmiastowego dostępu do materiałów szkoleniowych:

3. Procedura reklamacyjna

3.1. Użytkownik ma prawo złożyć reklamację w terminie 14 dni od daty wykupienia dostępu do usługi.

3.2. Reklamację można złożyć:

3.3. Reklamacja powinna zawierać:

3.4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Użytkownika o swojej decyzji tą samą drogą, którą reklamacja została złożona.

4. Postanowienia końcowe

4.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

4.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej polityki. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej.